Multimedia

Ilustrační obrázek duševního těla (astrálního těla) vč. čaker (animace).
Media type: Obrázek
Sanskrtský (svatý jazyk) zápis zvuku (mantry) AUM (´óm´) - znak (symbol - logo) Jógy.
Media type: Obrázek
Úžasné účinky našich skvělých Služeb a zboží.
Media type: Obrázek
Význam charakteru - povahy, která řídí osud příslušné osoby (anglicky).
Media type: Obrázek
Fotografie číšníka v jeho typickém (správném) postoji.
Media type: Obrázek
Obrázek dvou Dam (cit a rozum) z reklamy Teta drogerie.
Media type: Obrázek
Fotografie Dámy jak se modlí (druh touhy - mělo yb jít o vědomé přání, čili o 5. a tedy nejvyšší úroveň toužení).
Media type: Obrázek
Obrázek skákajícího delfína.
Media type: Obrázek
Kolo dharmy - základní symbol Buddhismu (dharma souvisí s Karmou) - více o dharmě viz odkaz zde,
Media type: Obrázek
Drak (ohnivý, s knihami a Dámou) - třetí Totemové zvíře našeho Mistra.
Media type: Obrázek
Fotografie dravce, který ulovil rybu (symbol úspěchu).
Media type: Obrázek
Obrázek dravce (druh neznáme, avšak nejspíš jestřáb či krahujec).
Media type: Obrázek
Důležitý citát: ´Když člověk pevně stojí v pozici duchovního Pozorovatele, má-li prapůvodní Znalosti a pracuje nad sebou, získává prakticky klíče k sebezdokonalování a nachází zrnka Pravdy, dokonce i dyž jsou ukryta... (zdroj - kniha AllatRa)
Media type: Obrázek
Obrázek s textem o duchovní pýše.
Media type: Obrázek
Rozdíl mezi EGOistickým a EKOlogickým životem.
Media type: Obrázek

Stránky

Souznění a práva tvůrců (autorská práva)

Pokud souzníte s námi, tak můžete (a měli byste) přispět penězi! Uvítáme také, když se k nám přidáte. Číslo účtu je 3183216093/0800. Předem děkujeme!

Na všechna naše data máme VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA! Nezávislé příspěvky uvádíme pokud možno i se zdroji. Důrazně Vám doporučujeme respektovat všechna práva tvůrců (autorská práva)! Pokud budete cokoli z naší Školy sdílet či i jen citovat, tak prosíme pokud možno vždy uvést zdroj vč. odpovídajícího odkazu - přednostně přímo na příslušný příspěvek (stránku) či na hlavní stránku tohoto našeho webu a nejlépe obojí (pokud nejde o nějaký podřazený odkaz z tohoto našeho webu).